Hye!

My photo
Sintok/Kluang, Kedah/Johor, Malaysia
cool lah sape tau baca my blog n my dad's name, mohd Shaherullah.. :)

Sunday, May 15, 2011

Tugas isteri...

salam semua... tajuk ko x bleh blah..ahaha.... bile dah bertunang ni rase ke alam rumah tangga tu lebih sikit...jg mcm2 lah nak kene prepare diri ni.. utk jage org lain plak selain keluarga seperti suami,anak2,kuage menrtua...n so forth...

boleh x lepas kahwin t trus hire 2 org gaji...hehehe.... 1 tukang masak 1 lagi tukang kemas rumah... bukan ape t aku penatlah.... agak2 laki aku t kawin dgn org gaji tu x? ha ape die?? memg die akan kawin? adushhh.... maknanye x boleh lah eah...


ape lah bangang aku ni.. xkan tu pon nak hire org gaji... nak jadi isteri ni byk btol tgungjawab kan... panjang benar lah nak crite pon..agpon aku xde pngalaman.... tp basicnye tu dah paham lah.. n mama aku adelah seorang isteri n ibu yang sgt sempurna bagi aku.. 

kesetiaan mama aku memg x leh nak lawan.. die punye penyabar tu memg tahap plg atas lah... sokongan die utk ayah aku... die jage sampai nafas terakhir ayah aku... bukan mudah nak jadi isteri yang solehah ni... mudah2an aku boleh contohi mama.... amin....

sape yang ade pandangan tu bolehlah kite share2...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...