Hye!

My photo
Sintok/Kluang, Kedah/Johor, Malaysia
cool lah sape tau baca my blog n my dad's name, mohd Shaherullah.. :)

Thursday, July 28, 2011

Salam Ramadhan

salam sumenyer.... hari ini lyin tersentak dgn perbuatan seorg pakcik ni.. lekas klik read more
lyin singgah kedai runcit beli bbrape barg lah kan... kedai plak sempit2, rmai org.. ade pakcik ni jln lambat sikit lyin pon amek jalan lain utk dptkan brg dgn lebih cepat. sungguh x sabar kan lyin ni..ok dah dpt brg tu lyin tunggu2 kat konter nak bayar tu sambil pakcik kat sebelah ni tgok2 kite kan.. dlm hati, np cik ade x kene ke kat aku... ye a kelam kabut pegi kedai td.. upe2nye die nak bagi sehelai salinan niat berpuasa... dgn ingatan tulus ikhlas dari hj abdul jalil arshad...

ramadhna kian menjelma sama2 lah kita saling ingat mengingati yer blogger skalian.. pakcik yg jln dgn penuh kudrat masih mampu utk menyampaikan salam ramadhan ni..

niat: Sahaja aku puasa bulan ramadhan tahun ini kerana Allah Ta'ala

Doa: Ya Allah kerana Mu aku berpuasa dan dengan Mu aku beriman dan dengan Rahmatmu Tuhan yang amat mengasihani

3 comments:

Lulu Caldina said...

selamat menyambut bulan ramadan...
dan selamat berpuasa ;)

petuapakar said...

salam ramadhan

I follow u. follow saya balik yer..klik sini untuk follow saya kembali

lyin said...

@lulu caldina selamat berpuase yer...
@petua pakar dah follow u pon.. byk btol petua... thx..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...