Hye!

My photo
Sintok/Kluang, Kedah/Johor, Malaysia
cool lah sape tau baca my blog n my dad's name, mohd Shaherullah.. :)

Saturday, March 12, 2011

ayah aku rindu...

tanggal 13 mac 2010

jam 8.25 malam aku kusyuk memotong kuku.. tibe2 aku dapat kol dari mama.. aku cemas sbb ayah x sehat... suasana mama sgt syahdu.. dgn teketar2 mam cakap "adik... ayahh x bangun"
dgn pantas aer mata aku bercucuran aku lemah dan kelam kabut.. aku cari rakan2ku dlm kebingungan.. aer mata x henti2 mengalir... dgn keadaan hmpir pengsan seorang sahabatku aisyah telah membawaku ke hentian bas dan aku mau pulng tapi semua x mengizinka aku pulang dengan bas.. dgn jarak 8 jam menaiki bas mcm mana aku nak hadapi.. datang sahabatku yg juga rakan sebilikku bersama tunangnya membawa aku pulang ke johor dengan menaiki kereta mereka.. aku menganges dan trus menganges......

sedih.........amat sedih......

enti ini xdpt aku truskan.. inilah kesdihan aku dan x berniat aku nk kongsikan dgn anda semua....


hari genap setahun ayah pergi.... mohon reader sedekahkan Al-fatiha untuk ayah saye..

amin...

5 comments:

----nurulhidayah----- said...

sabarla lin..smg arwah ayah mendapat tempat terindah disisi Allah.. yg bisa membahagiakan ayah disana hanyalah doa dari anak yg soleh dan solehah.. tabah menghadapi ujian hidup..ingatlah..segala yg kita cintai pasti kan pergi.. kuatkan semangat,dan berusahalah menjaga mama lin hingga hujung nyawa..InsyaAllah...

zai corner said...

sabar lin...yg hidup pasti akan mati...perjanjian dgn tuhan beza cpt dan lambat saja...semoga arwah ditempatkan dikalangan org yg soleh...amin...take care of ur mama..u must be strong dear...

Lady Jannah said...

yang.. sabar ya..
setiap yang hidup pasti akn pergi juga kan...
lambat atau cepat je...
lagi pn.. Allah sygkan ayah kamu..
kite doakan dia ditempatkan dikalangan org2 yg beriman ae..
kuatkan semangat.. jadikan ia semangat untuk kamu terus menyara keluarga... will always luv n support u...

Misz Lyen said...

nurul, zai, dan jannah.. thx guys... slama kesusahan n ksedihan aku kwn2 xpenah x support aku... aku x suke nk buat entri sedih ni tapi aku nk masukan jgk sbb pristiwa maha menguji kan.. maaf buat mood sedih.. btw thx again guys.... hidup mesti diteruskan... n i will take my family...

Anonymous said...

hope u strong...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...