Hye!

My photo
Sintok/Kluang, Kedah/Johor, Malaysia
cool lah sape tau baca my blog n my dad's name, mohd Shaherullah.. :)

Wednesday, November 2, 2011

dulu lain sekarang lain

salm semua.... rindu x? ngeee... lyin rindu nk beblog plak... so buatlah satu entry... dgn harapan menggunung jgn jadi entry sampah... ok lets start yooo
dulu kan kite kan kurrrruuuuuusss... sekarang kan kite...huuhuhu jariku ini sudah bentek2 lho...hahaha agak ketembaman ye diri ku ini... nape eak..hahaha ai pon x sedar... lepas form 6 je rkn baik ku dulu tegor bahawasanya badanku ini sudah ada SHAPE! haha selama ini (saat2 zaman sekolah) aku hanyalah papan... flat! x berhati btol kamu2 yg mengata aku papan... xdelah papan sgt... 154cm/ 42kg.. sweet2 je berat aku kan

hari beganti hari.... tahun setahhun masuk uum... sedar x sedar diri aku semakin menambahkilogram yg boleh buat timbang pecah..hahaha dasattttt..... sekarang berat ai?? hahaha malu nk ckp aaa =.="

ramai yg tegor dgn kata2 yg menusuk hati... apetah lagi abg iparku..adohyai... pedih hhulu hati... ini semua kerna perubahan ketara.. org kate:
  • kite ni dah ade org yg syg
  • hati senang
  • bahagia
yg mengutuk pulak kate begini:
  • eh lin ke ni. x kenal la. mcm x cam. (huh!)
  • ai semgat badan. (nyampahh sgt)
  • kurus2 skit nnt naik pelamin x cantik!
hmmmm sediiih mak nak.... so dgn ini saya bertekad  berdiet..... hahahahahaa jgn niat ku ini seperti sampah jugak udah lah yer... 

saat kegemukan yer... diriku yg tgh itu hahaha

2009 pheeewitt! hahaha dating dgn besfren kat penang... 

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...