Hye!

My photo
Sintok/Kluang, Kedah/Johor, Malaysia
cool lah sape tau baca my blog n my dad's name, mohd Shaherullah.. :)

Wednesday, August 24, 2011

pergi sekolah dapat shoping??

yes itu lah yg jadi kat adik lyin yg baru darjag 1... ehh ehh bukan baru dajah 1dah pandai cabut sekolah lah.. meh lyin story
mcm ni adik lyin pegi skolah mcm biase lah... tub2 balik tu dapat sepasang kasut... eh mcm mne ni.. rupanya2 pihak sekolah yg bawak mereka2 yang anak yatim ni pergi beli kasut/baju/pape lah... hmm yg budak ni memg seronok dapat tapi pihak ibubapa penjaga terbit perasaan risau.. kenapa??? memg pihak sekolah bertgjwb tap kami x dimaklumkan... walaupon niat suci memberi zakat ke ape dalam bentuk bershoping kami terima dgn hati terbuka.. cume kalau jadi pape sape mao jawab oo?? hehe...

lagi satu adik lyin ni cukup marah kalau org cakap die anak yatim.. die akan cakap mcm ni "ehh kita bukan anak yatim lah. nama ayah kita bukan yatim. ayah kita sarulah"

tu dia punya pelat die sebut nama ayah kami kan...hehe... x paham upenyer term "anak yatim" tu... xpelah... semoga die tabah mengharungi zaman sekolah dan remaja..

ha tats my lil sista... cute miut je..tapi manje nak mamp** T__T

2 comments:

Lady Jannah said...

elehhh.. kamu tu pn sama je..
dulu2 mase kecik2.. manje gak tau..
manje banyak gitu... hehehehehe...

<<>> Shahrizlin <<>> said...

hehehe mane ade... lady j ni kan....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...