Hye!

My photo
Sintok/Kluang, Kedah/Johor, Malaysia
cool lah sape tau baca my blog n my dad's name, mohd Shaherullah.. :)

Monday, June 13, 2011

di sini kami bermula

Selamat tengah malam... jam sudah 1 pagi tapi mate x mo lelap..dek menahan rindu.. auww... warning dari saye, ini entri jiwang... sape x larat nak bace, u always welcome to klik close tab... oraits... let me continue...




aku teringat saat pertama kami, shahrizal dan shahzlin mula kenal... yeah its true from kawan2.. mutual2 fren lah kan bak kate mark zurkerberg tu... permulaan formal kami yg aku lagi suka untuk address sbg detik perkenalan kami ialah mase aku kerja part-time sbg sales girl... di new winson sdn bhd... ok mase tu die bump aku.. eh keje sini eah... ececeehhcehh ayat kan... haha bual2 sambil tgok line.. takut kena marah dgn boss..hahaha... pastu tukar no phone... mase tu pakai maxiz kot... hubungan pon belarutan... bermesej2an...

tiba pulak bulan ramadhan... ehem mula lah nak sahur same2 lah... wish sana wish sini...ahak..kekeke.. lawak betol..tapi sweet lah... teringat sepotong ayat dari En. Tunang saye, "awak boleh ganggu saye bila2 mase je. sentiasa ade ruang utk awak." peehhh mase tu... heaven gile wa cakap lu!!

kami x pernah declare... tu yg unik hubungan kami... perasaan tu hadir n masing2 sedar... n masing2 sudi untuk mengikat satu hubungan x rasmi... ehemm mase study ok.. so ayah x bagi ni cinta2, takut hilang fokus.. tapi alhamdulillah, restu tu ade dari keluarga... n jika benar sejujurnya mahukan diriku, jumpalah org tuaku bersama sebentuk cincin sebagai tanda hubungan...

dugaan?? memg sangat banyak.. tambah2 aku ni jenis memg hot temp kan..skit je mak dah sentap nak.. die memg penyaba lah..kdg2 kene marah jugak aku..haha padan ko.. degil sgt...hehe... dugaan dtg dari pihak lain.. perasaan sendiri, mainan perasaan lah kan... sampai kitaorag berjaya lalui semua dugaan tu... dan aku sangat tidak menyesal atas kehilangan kawan demi insan yg aku percaya boleh membawa kehidupan untuk aku .. satu je pesanan aku kepada couple2 yg bercinta tu.. bila bercinta, bergaduh adalah lebih baik berbincang sama sendiri utk selesaikan masalah tu.. jgn libatkan campur tgn org2 yg x bertauliah... benda mgkin jadi lebih buruk.. jadi kamu harus bijak atasi masalah masing ------> ini betul okeh!

Bagi aku Shahrizal sgt terbaik utk aku.. saat2 aku susah, detik paling sedih dalam hidup aku, die sentiasa ade beri sokongan... bermlm kat umah tggu aku balik utk teman aku, gagahkan aku hadapi saat getir... kuatkan semgat aku yg nak terpadam... pfffff.. aku x tau mcm mn nak describe lagi.... aku yakin janji die pada arwah ayah aku, akan die tunaikan.... amanat seorg ayah untuk bakal menantu die yg akan jaga anak perempuanye...

inilah plus-minus cite kami.. n ni 1st photo kitaorg. unedited ok...

bila ikatan pertunangan ni terjalin makin dekat utk hidup bersama dgn dia.. dan aku harap Allah permudahkan jalan kami... dan koarg pon doaknlah kami.... ^__*

jom tgok pix tunang kami pada sape2 yg terlepas.... klik SINI

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...