berita yang seronok nak dengar sebab dah x payah pening2 kepala nak cari tempat dah... puas hati dan jimat belanja..erk boleh?
Hye!
- Shahrizlin
- Sintok/Kluang, Kedah/Johor, Malaysia
- cool lah sape tau baca my blog n my dad's name, mohd Shaherullah.. :)
Tuesday, August 9, 2011
Sunday, August 7, 2011
sahur paling ringkas
salam ramadhan semua... sudah hari ke berape kita puase? ye betul tu jwpan... ^_*
akibat kemalasan nak bersahur..malas nak mkn nasi... lyin bersahur sebiji kurma dgn air bandung...
hasilnye?? sangatkenyang... sampai sekarang..time Diego main kan tb9 tu.. ala pukul 3 ptg lah... lyin x rase lapar...
ni lah care sahur kat campus dulu... mlas nak turun g beli mknan atau masak megi, jd makan kurma dng susu.. lagi sehat berkhasiat.. hehe xde masalah lah nak kate gastrik ke ape... kurma tu mkanan saranan Nabi maka khasiatnya pon x tertanding...
klik SINI utk khasiat kurma selanjutnya...
p/s: dgn harapan boleh kuruskan badan..amin..
akibat kemalasan nak bersahur..malas nak mkn nasi... lyin bersahur sebiji kurma dgn air bandung...
hasilnye?? sangatkenyang... sampai sekarang..time Diego main kan tb9 tu.. ala pukul 3 ptg lah... lyin x rase lapar...
ni lah care sahur kat campus dulu... mlas nak turun g beli mknan atau masak megi, jd makan kurma dng susu.. lagi sehat berkhasiat.. hehe xde masalah lah nak kate gastrik ke ape... kurma tu mkanan saranan Nabi maka khasiatnya pon x tertanding...
klik SINI utk khasiat kurma selanjutnya...
p/s: dgn harapan boleh kuruskan badan..amin..
Saturday, August 6, 2011
nuffnang denda sayerr??
hai salam alls... saje nak cerita ni... hari tu lyin kan bosan dgn nuffnang kan... pastu gatal g buat heartbeat punya ads... pastu campokan dorg dua.. nuffnang marah n trus tukat status lyin kepada ahli biasa...
gelabah jugak ah kan... pastu tuka balik,. pujuk la nuff ni... masuk sume iklan die je... n status lyin pon dah jd Glitterati...hehe suka jugak... TAPI smapai bile nak bagi ads pecume je kan... mcm mn nk dpt BE pulak ni.... ade tips x kawan2?
gelabah jugak ah kan... pastu tuka balik,. pujuk la nuff ni... masuk sume iklan die je... n status lyin pon dah jd Glitterati...hehe suka jugak... TAPI smapai bile nak bagi ads pecume je kan... mcm mn nk dpt BE pulak ni.... ade tips x kawan2?
Thursday, August 4, 2011
sedih isu halal dipermudahkan
dah baca tajuk tu mesti readers dgr isu2 semasa kan.. ini a dunia sekarang muslihat,taktik dan mcm2 lagi lah.... sifat nak megaut untung, atau lebih teruk lagi sifat nak musnahkan umat islam... jom membebel lagi
Tuesday, August 2, 2011
3 bulan bergelar tunangan orang
salam hi semuanyer... maaf lama x post paper.. mesti follower boring dgn lyin kan.. jgn begitu yer.. maaf lah bz.. ok jom baca sepanjang 3 bulan kami bertunang...
Subscribe to:
Posts (Atom)